Kenapa aku rindu sngt korang ..

Tumblr_lkbxhgaf1o1qj5ageo1_500_large_large


Aku x tau kenapa aku rindu sngt korang . sngt2 .. Kadang aku terpikir jugak masa kite rapat dulu . Bersuka sana , Bersuka sini.  Gelak sana , Gelak sini .. Tapi apasal dulu korang x marah aku kalo aku ada wat salah .. Elin ckp sbb korang marah kat aku sbb aku suka tiru kerja sekolah korang dan bilew aku x dew kwn baru aku kwn ngn korang .. Kenapa korang x tegur wei kenapa smpai nak simpan semua tu smpai kita bergaduh .Korang tau x aku sedih gilew bilew korang buat mcm nie . Setiap ari aku x ada semangat nak pergi sekolah , walaupun korang namapk aku happy sebernanya dlm hati nie sakit sngt rasa nak meletup bilew tengok korang . Wei kenapa kita gaduh sedih bodoh  . Rasa nak nangis jew sekarang , nak menjerit dan mcm lagi..Please don't

No comments: